Sunday, June 29, 2008

၀ါေယာဂၤ၀ိဇၨာ ၾဆာဟ၀ွါ ၏ ထူးျခားဆန္းၾကယ္ ျဖစ္ရပ္မွန္

အခန္း ၁။ ၾဆာဟ၀ွါ ၏ ျပႆနာမ်ား

ၾဆာဟ၀ွါ ဆိုသည္မွာကား အသက္ေလးဆယ္ခန္႔ ရွိၿပီျဖစ္ၿပီး ကုမၸဏီႀကီးႀကီးတစ္ခု၏ မန္ေနဂ်ာတစ္ဦးပင္ျဖစ္သည္။ သူ၏ ၀ိေသသမွာ စကားကုိ ဟုိဒင္း နဲ႔ ဟ၀ွါ မပါေအာင္ မေျပာတတ္ေခ်။

“ေဟ႔.. ေမာင္ဟိုဒင္းေရ.. မင္းမေန႔တုန္းက ဟ၀ွါျပဳထားတဲ႔ ဟုိဒင္းစာရင္းေတြ အဆင္သင္႔ျဖစ္ၿပီလားေဟ႔.. ေတာ္ေတာ္ၾကာ ဒီညေန အစည္းအေ၀းက်မွ ဟုိဒင္းဟ၀ွါေတြ ေတာင္မမွီေျမာက္မမွီ ျဖစ္ကုန္ဦးမယ္”

ဤသုိ႔ျဖင္႔ ရံုးေရာက္ကာစ ကတည္းကပင္ သူသည္ ကိုဟုိဒင္းဟ၀ွါ ဟူေသာ နာမည္ေျပာင္ကုိ တစ္ဦးတည္းမူပိုင္ ရသြားေလသည္။ လုပ္သက္ၾကာ၍ မန္ေနဂ်ာအဆင္႔သို႔ ေရာက္လာေသာ္လည္း ဒီနာမည္ေျပာင္မွာ မတိမ္ျမဳပ္သြားေပ။ ယခုဆိုလွ်င္ မေန႔တေန႔ကမွ ရံုးေရာက္လာေသာ လက္ေအာက္ငယ္သားမ်ားကပင္ အမ်ားသံေယာင္လုိက္၍ ၾဆာဟ၀ွါ ဟုေပၚေပၚတင္တင္ ေခၚေ၀ၚၾကေလ၏။ ၾကာလာေတာ႔လည္း တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ ေအာင္ႀကီး ဆိုတဲ႔ နံမည္ အရင္းေတာင္ ေမ႔ေတ႔ေတ႔ျဖစ္ေနေပၿပီ။ ေဗဒင္ဆရာတစ္ေယာက္ ေဟာဘူးတာကေတာ႔ ေအာင္ႀကီးဆိုတဲ႔ သူ႔နာမည္ေၾကာင္႔ ကက္ကင္းက်ၿပီး အိမ္ေထာင္ေရးမွာ ဒုကၡေရာက္မယ္ဆိုလားပဲ။ သူ႔အတြက္ကေတာ႔ ဒီကိစၥက ျပႆနာမဟုတ္ပါေခ်။

သူ႔အတြက္ ေလာေလာလတ္လတ္ ေျဖရွင္းစရာ ျပႆနာ ႏွစ္ခုရွိေနသည္။ ျပႆနာႏွစ္ခု အနက္ တစ္ခုကိုကား အသိဥာဏ္ရွိသူ မည္သူမဆို မွန္ကန္ေအာင္ ခန္႔မွန္းႏုိင္ပါသည္။ အသက္ေလးဆယ္အရြယ္ အလုပ္အကိုင္ရွိၿပီး ၀င္ေငြေကာင္းေသာ (အေျခာက္မဟုတ္ေသာ) လူပ်ိဳႀကီးတစ္ေယာက္တြင္ မည္သည္႔ ျပႆနာ ရွိပါသနည္း။ ဒီေလာက္ဆို စာဖတ္သူလည္း ပထမ ျပႆနာကို ခန္႔မွန္း၍ရေလာက္ၿပီ။ ဒါဆို ဒုတိယ ျပႆနာကေကာ ဘာလည္း။

ဒုတိယျပႆနာကေတာ႔ သိမ္ေမြ႕နက္နဲသည္ပဲ ေျပာရမလား၊ ရွဳပ္ေထြး နက္ရွိုင္းသည္ပဲ ေျပာရမလား၊ ထူးဆန္းအံ႔ဖြယ္ျဖစ္သည္ပဲ ေျပာရမလား သူ႔ဖာသာသူ မသိေခ်။ ဘယ္သူမွ် ယံုၾကည္ႏုိင္ဖြယ္ရာမရွိ၍ ယခုအခ်ိန္ထိ မည္သူ႔ကိုမွ ေျပာမျပဘူးေခ်။ သူကိုယ္တုိင္ပင္ ၄င္းအရာသည္ ထူးဆန္းသည္႔ အတတ္ပညာတစ္ရပ္လား၊ ဆဌမအာရံုတစ္ခုလား ေ၀ေ၀၀ါး၀ါးပင္။ သူဟာ အာရံုေပါက္ေနသူတစ္ေယာက္လား၊ ေမွာ္ေအာင္ေနသူတစ္ေယာက္လား။ ကဲ.. စာဖတ္သူတို႔ ကိုယ္တုိင္ပဲ ဆံုးျဖတ္ၾကပါေတာ႔။ ဇာတ္လမ္းက ဒီလုိ..


အခန္း ၂။ ၾဆာဟ၀ွါနဲ႔ ၀ါေယာဂၤ၀ိဇၨာ ပညာ

ေမာင္ဟ၀ွါသည္ ငယ္စဥ္ကတည္းက ဂႏၶာရံုဟုေခၚေသာ အနံ႔အာရံုကို အမ်ားထက္ထူးၿပီး ေကာင္းသူျဖစ္သည္။ ဥပမာ သာမန္လူတို႔သည္ အိမ္ေရွ႕ခန္း၌ထုိင္ေနစဥ္ပင္ ေနာက္ေဖးမီးဖုိေခ်ာင္တြင္ ဘာဟင္းခ်က္ေနသည္ကို အနံ႔ခံ၍ခြဲႏုိင္ၾကသည္။ ေမာင္ဟ၀ွါသည္ကား ရပ္ကြက္ထဲ လမ္းေလွ်ာက္သြားလွ်င္ပင္ ဘယ္အိမ္က ဘယ္ဟင္း ခ်က္သလဲကို လမ္းေပၚမွပင္ တိတိက်က် ေျပာႏုိင္ပါသတဲ႔။ ဤကဲ႔သို႔ အနံ႔ခံအာရံုေကာင္းျခင္းကို ေမာင္ဟ၀ွါသည္ ဂုဏ္လည္းယူသည္ တန္ဖုိးလည္းထားေလသည္။ ဒီလုိနဲ႔ ကိုဟ၀ွါဘ၀ ေရာက္ေသာအခါတြင္လည္း အနံ႔အာရံု ႏွင္႔ပါတ္သက္ၿပီး ပို၍တုိးတက္လာေအာင္လည္း တတ္သမွ် မွတ္သမွ် ေလ႔က်င္႔ေလေတာ႔သည္။ ေလာကဓါတ္တခြင္ ရွိေသာ အနံ႔အမ်ိဳးမ်ိဳးကို အခ်ိန္အားရွိသေရြ႕ စူးစမ္းေဖၚထုတ္ေလသည္။ ေရေမႊးနံ႔၊ စီးကရက္နံ႔၊ မိတ္ကပ္နံ႔၊ ၾကက္သားဟင္းနံ႔၊ ငပိရည္နံ႕ စသည္တို႕ကိုပင္ အမိ်ဳးအစား အမ်ိဳးမိ်ဳး ခြဲျခားသိႏုိင္လာသည္။ ဤသို႔ျဖင္႔ ရက္ကိုလစား၊ လကိုႏွစ္စား ေသာအခါ ၾဆာဟ၀ွါဘ၀သို႔ေရာက္ေလၿပီ။ အသက္ကေလးက စကားေျပာလာၿပီျဖစ္သျဖင္႔ ငယ္ငယ္တုန္းကလို ေရေမႊးနံ႔ေတြအစား လူေတြရဲ႕အနံ႕ကို ပို၍စိတ္၀င္စားလာေလသည္။

အေပြးျမင္ အပင္သိ၊ အေသြးျမင္ အသြင္သိ ဆိုတဲ႔ စကားပံုေတာင္ရွိတာပဲ။ ငါလည္း လူေတြရဲ႕ အနံ႕ကို အေျခခံျပီး ဒီလူရဲ႕ အတြင္းသေဘာကို သိေအာင္လုပ္ႏုိင္ရမယ္ ဟု သံဓိဌာန္ခ်ၿပီး လူအမ်ိဳးမ်ိဳးရဲ႕ အနံ႔ အေထြေထြနဲ႔ အဲဒီလူေတြရဲ႕ အတြင္းစိတ္ကို ေဖၚထုတ္ဖုိ႔ ႀကိဳးစားပါေတာ႔တယ္။ သို႔ေသာ္လည္း လူတို႔မည္သည္ အေပၚယံေရႊမွဳန္ႀကဲ အထဲကေနာက္ေခ်းခံ ဆိုသည္႔အတုိင္း သူတို႔၏ ပကတိ အတြင္းရနံ႕ကို မေပၚေအာင္ ဆပ္ျပာ၊ ေရေမႊး၊ ေဘာ္ဒီစပေရး၊ စသည္႔ ျပင္ပ အေမႊးနံ႔သာမ်ား ျဖင္႔ လွိုင္လွိုင္ဖံုးၾကေသာေၾကာင္႔ လူေတြရဲ႕ ပကတိသေဘာကို ပကတိအနံ႔မွ တဆင္႔ ခြဲျခမ္းေလ႔လာခ်င္ေသာ က်ႏုပ္တို႔၏ ဇာတ္လုိက္ႀကီး ၾဆာဟ၀ွါအတြက္ မ်ားစြာ ခက္ခဲမွဳမ်ား ျဖစ္ေစေလသည္။

သုိ႔ေသာ္.. လိုလွ်င္ႀကံဆ နည္းလမ္းရ ပင္တည္း။ ေနာက္ဆံုးတြင္ေတာ႔ ၾဆာဟ၀ွါသည္ လူတို႔၏ အတြင္းရနံ႕၏ လွ်ိဳ႕၀ွက္ခ်က္ကို ရွာေဖြေတြ႔ရွိသြားေလေတာ႔သည္။ သူ၏ ရွာေဖြေတြ႔ရွိခ်က္ကို ၾဆာဟ၀ွါတစ္ေယာက္ မည္သူ႔ကိုမွမေျပာပဲ လွ်ိဳ႕၀ွက္ထားခဲ႔သည္။ ေနာင္ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ၾဆာဟ၀ွါ မကြယ္လြန္မီ အင္တာဗ်ဴးတစ္ခုတြင္မွ ဤသို႔ေျဖဆိုခဲ႔ေလသည္။

“လူေတြရဲ႕ ဟ၀ွါအတြင္းစိတ္ဆိုတာ ဟုိဒင္းရင္ညြန္႔နားက ဟဒယႏွလံုးအိမ္မွာ တည္တာပဲကြ။ ဒီေတာ႔ အဲဒီ ဟ၀ွါဟဒယကို ပြတ္သပ္ထိမိလာတဲ႔ ၀ါေယာဓါတ္ဟာ ဟုိဒင္းအတြင္းစိတ္ရဲ႕ ဟ၀ွါရနံ႕ကို ရာႏွုန္းျပည္႔ သယ္ေဆာင္လာတာေပါ႔ကြာ။”

“အဲဒီ ၀ါေယာဓါတ္ကို ဘယ္လိုရမလဲ မိန္႔ပါဦး ဆရာႀကီး”

“ရင္ညြန္႔နားက ဟုိဒင္းဟဒယကို တုိက္ရုိက္ပြတ္သပ္ထိ လာတဲ႔ ဟ၀ွါ ၀ါေယာဓါတ္ဟာ အစာအိမ္၊ အူသိမ္၊ အူမတို႔ကို ျဖတ္ၿပီး ဟိုဒင္း စအုိ၀ကေန ေနာက္ဆံုးထြက္လာေတာ႔ ဟ၀ွါ ေလလည္တာလို႔ေခၚတာေပါ႔ကြာ။ ရွင္းရွင္းေျပာရရင္ေတာ႔ ဟ၀ွါ မင္းတို႔ေျပာေျပာေနတဲ႔ ဟုိဒင္း အီးေပါက္တာေပါ႔ကြာ”

“အင္.. ဒါဆို ဆရာႀကီးရဲ႕ ပညာက အီးရွဴၿပီး လူေတြရဲ႕ စိတ္ကိုသိေအာင္လုပ္တာေပါ႔ေနာ္”

“ဟုတ္ပါ႔ ေမာင္ဟုိဒင္းရာ.. ဒါေၾကာင္႔လည္း ဟ၀ွါ ဒီပညာကို ၀ါေယာ နဲ႔ အဂၤါ၀ိဇၨာ ေပါင္းထားလုိ႔ ၀ါေယာဂၤ၀ိဇၨာ လုိ႔ ေခၚေပတာေပ႔ါကြဲ႔”


အခန္း ၃။ ၾဆာဟ၀ွါ၏ အိမ္ေထာင္ဖက္ ေရြးခန္း

ထားပါေတာ႔။ အတိတ္အေၾကာင္းကို ျပန္ဆက္ရရင္ ၾဆာဟ၀ွါတစ္ေယာက္ အီးေမွာ္ေအာင္သြားတာနဲ႔ သူ႔ရဲ႕ ပထမျပႆနာဖက္ကို ေျခဦးလွည္႔လာျပန္ေရာ။ အသက္ေလးဆယ္ေက်ာ္ၿပီေလ၊ ေဆးေပးမီးယူ ၾကင္သူသက္ထား တုိင္ပင္ေဖၚတုိင္ပင္ဖက္ ဇနီးမယားတစ္ေယာက္ေတာ႔ ရွာဦးမွ။ အစြယ္ရွိေသာသူသည္ အစြယ္ကိုအားကိုးသည္၊ လက္နက္ရွိေသာသူသည္ လက္နက္ကိုအားကိုးသည္၊ ၾဆာဟ၀ွါသည္ေကာ ဘာကို အားကိုးမည္နည္း။ ဟုတ္ပါသည္.. ၾဆာဟ၀ွါသည္ သူကြ်မ္းက်င္ရာ ၀ါေယာဂၤ၀ိဇၨာ ကို အေျခခံ၍ သူ႔အတြက္ သတို႔သမီးေလာင္းကို ရွာေလေတာ႔သည္။ မ်က္မွန္းတည္႔ရာ ရံုးက စာေရးမေတြနား ကုန္းကုန္းျဖင္႔ ဟဒယအနံ႕ အရွာေကာင္းေသာေၾကာင္႔ ခဏခဏ အတိုင္ခံရၿပီးေလျပီ။ တစ္ေန႔ကလည္း ေစ်းထဲမွာ ရလုိက္တဲ႔ ဟဒယအနံ႔ေကာင္းေလး တစ္ခုကို ကုန္းကုန္းကြကြ ႏွာေခါင္းေလး တမမနဲ႔ရွာေနတုန္း..

“ရွင္..ရွင္.. ကုန္းကုန္း ကုန္းကုန္းနဲ႔ ဘာလုပ္ေနတာလဲ.. လူႀကီးက သၤခ်ိဳင္းကုန္းေတာင္ ေျခႏွစ္ဖက္လံုးေရာက္ေနၿပီ.. ၀ါသနာကိုက..” ဘာညာနဲ႔ ၀ုိင္းတြယ္လုိက္တာ ထိပ္ေပါက္ေခါင္းကဲြကို ျဖစ္လို႔။

ဒီလုိနဲ႔ပဲ ၾဆာဟ၀ွါလည္း သူရဲ႕ ႀကံဳတုိင္းရွဴ နည္းဗ်ဴဟာကို စြန္႔လႊတ္လိုက္ပါတယ္။ လူႀကီးလူေကာင္းပီပီ ဣေျႏၵရရပဲ ရွာပါေတာ႔တယ္။ ကိုယ္စိတ္၀င္စားတဲ႔ အပ်ိဳႀကီးေတြအိမ္ကို အလည္သြားတာပါ။ တပါတ္မွ တအိမ္ ႏွစ္အိမ္ေလာက္ပဲ ေရာက္ႏုိင္ေပမယ္႔ ဒီနည္းက ေတာ္ေတာ္ အလုပ္ျဖစ္ပါတယ္။ သူ႔အတြက္ အေျဖမရမခ်င္း မ်က္ႏွာေျပာင္တုိက္ၿပီး မျပန္ပဲေနရံုပဲ။ မိန္းမဆိုတာမ်ိဳးကလည္း တစိမ္းေယာက်္ားေရွ႕မွာ ေတာ္ရံုနဲ႔ေတာ႔ ေလလည္ေလ႔မရွိဘူး။ ဒီေတာ႔ နည္းနည္းေတာ႔ စိတ္ရွည္ရတာေပါ႔။ အဲ.. အားတက္သေရာ ႀကိဳးစားလုိက္တာ ၿပီးခဲ႔တဲ႔လမွာ အပ်ိဳႀကီး ငါးေယာက္ကို ေလ႔လာၿပီးသြားပါၿပီ။ ၀ါေယာဂၤ၀ိဇၨာ အရ တစ္ေယာက္မွ မေရြးျဖစ္ပါဘူး။ ဒီမိန္းမႀကီးေတြ အျပင္မွာေတာ႔ လွတပတနဲ႔ အတြင္းစိတ္ေတြက တယ္ပုပ္သကိုး။

ဒီေန႔ေတာ႔ ရံုးပိတ္တယ္။ ေရလာေျမာင္းေပးေနတဲ႔ အပ်ိဳႀကီးတစ္ေယာက္က အိမ္မွာ ေန႔လည္စာ လာစားပါလို႔ ခ်ိန္းထားတယ္။ အိမ္ေရာက္ေတာ႔ အပ်ိဳႀကီးက ထမင္း ဟင္းေတြ ခ်က္ၿပီးတဲ႔ အျပင္ ေရမိုးခ်ိဳး သနပ္ခါးလိမ္း မွံဳနံ႔သာေတာင္ ခ်ယ္ကာသၿပီးေနျပီ။ မီးဖုိထဲက ဟင္းအနံ႔လည္း ရေနတယ္ .. ငါးရံ႕အူဆီျပန္ ပဲ.. ေကာင္းေလစြ။ ဗုိက္ထဲ တၾကဳပ္ၾကဳပ္ဆာေနတာေတာင္ အိမ္ရွင္က မဟေသးေတာ႔ ဧည္႔ခန္းထဲက ေရေႏြးၾကမ္းပဲ လွိမ္႔ေသာက္ေနရတယ္။ အပ်ိဳႀကီးကေတာ႔ ဆက္တီခံုမွာထုိင္ရင္း ေၾကာင္တစ္ေကာင္ကို ေပါင္ေပၚတင္ ပြတ္သီးပြတ္သပ္လုပ္ရင္း ၾဆာဟ၀ွါနဲ႔ အလာပ သလာပ ေတြေျပာေနေလရဲ႕။ အပ်ိဳႀကီးေတြ ေၾကာင္ခ်စ္တတ္တယ္ဆိုတာ တကယ္ပါလား။ ေၾကာင္ကိုေတာင္ ဘာမဆိုင္ ညာမဆုိင္ သ၀န္တိုၿပီး ဘုၾကည္႔ၾကည္႔ေတာ႔ ေၾကာင္ေတာင္ ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္ျဖစ္သြားတယ္။

ဒီအခ်ိန္မွာပဲ လြန္စြာမွ အျပစ္ကင္းတဲ႔ ဟဒယရနံ႕ကို ၾဆာဟ၀ွါတစ္ေယာက္ ရွဴရွိဳက္လုိက္ရပါတယ္။ ရိုးသားသန္႔စင္ ျဖဴစင္သန္႔ရွင္း ဟန္ေဆာင္မွဳကင္း မုသားမဆို သစၥာလည္းရွိ .. အုိ အင္မတန္ကို ေကာင္းလြန္းေနပါလား။ ဒါဟာ ငါ႔ဆီကမဟုတ္ရင္ အပ်ိဳႀကီးဆီကပဲ.. ဟုတ္ပါတယ္.. ငါးဟင္းနံ႔ေလးေတာင္ နဲနဲသင္းေနေသးတယ္.. ၾကည္႔စမ္း.. ညင္သာလုိက္တာ.. အသံေတာင္ မထြက္လုိက္ဘူး.. မ်က္ႏွာကိုလည္းၾကည္႔ပါဦး.. ဣေျႏၵတခ်က္မပ်က္ဘူး.. အဲဒါေပါ႔.. ပညာရဲ႕ရင္႔ ပြဲလယ္တင္႔ဆုိတာ.. ။

ၾဆာဟ၀ွါကေတာ႔ အပ်ိဳႀကီးကို ေတာ္ေတာ္ အထင္ႀကီး ေလးစားၿပီး သကာလ.. ကဲ ကဲ .. စာဖတ္သူမ်ား သေဘာေပါက္ေလာက္ပါၿပီ.. သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ ညားသြားၾကတယ္ ဆိုပါေတာ႔။ (မဂၤလာေဆာင္ဖိတ္စာမွေတာ႔ နာမည္အရင္း ေအာင္ႀကီး နဲ႔ပဲ ထည္႔ပါတယ္။ ။စကားခ်ပ္)


အခန္း ၄။ ဇာတ္သိမ္း

မဂၤလာေဆာင္ၿပီး တစ္ပါတ္ေလာက္ အၾကာမွာေတာ႔ လင္မယား ႏွစ္ေယာက္ တီဗြီထုိင္ၾကည္႔ေနစဥ္မွာ ၾဆာဟ၀ွါတစ္ေယာက္ အင္မတန္ ဆိုး၀ါး ေဖါက္ျပား လိမ္ညာ ေကာက္က်စ္တဲ႕ ဟဒယအနံ႔ကို ရျပန္ပါတယ္။ ေဟ.. ဘယ္႔ႏွာေၾကာင္႔ ငါ႔မိန္းမ အေကာင္းစား ကေန ဒီေလာက္ဆိုး၀ါးလွတဲ႔ ေလလည္ေနရတုန္း။ ဒီေမးခြန္းကို ၾဆာဟ၀ွါမေျဖတတ္ေတာ႔ပါဘူး။ အဲဒီအခ်ိန္ကေနစၿပီး ေနာက္ပိုင္း သူ႔မိန္းမလည္သမွ် ေလတုိင္းဟာ ၀ါေယာဂၤ၀ိဇၨာ အရ အင္မတန္ဆိုး၀ါးပါတယ္။ အျပင္ေလာကမွာလည္း သူ႔မိန္းမဟာ တကယ္ကို ၾသခ်ေလာက္ေအာင္ ဆိုးရြားပါတယ္။ ၾဆာဟ၀ွါလည္း မိန္းမဆိုးသမွ်ကို မခံႏုိင္တဲ႔ အဆံုး လူ၀တ္ေၾကာင္ကို စြန္႔ ရေသ႔၀တ္ၿပီး ဗိႆေခတၱရာ ေတာအုပ္ထဲမွာ တစ္ကုိယ္တည္း ေနပါေတာ႔သတဲ႔။ အဲ.. ၀ါေယာဂၤ၀ိဇၨာ ပညာကိုလည္း စိတ္နာၿပီး ဒီတသက္ အသံုးမျပဳေတာ႔ပါဘူးတဲ႔။


ေနာက္ဆက္တြဲ

ဗိႆေခတၱရာအပိုင္ ရန္ပယ္ေခ်ာင္း တ၀ိုက္မွာ ရံဖန္ရံခါ ရေသ႔အိုႀကီးတစ္ေယာက္ကို ေတြ႕ရတတ္ပါသတဲ႔။ ေၾကးစည္ကို တေနာင္ေနာင္ထုၿပီး လူအမ်ား နားမလည္ေသာ ဂါထာလိုလို အတိတ္တေဘာင္လိုလို ေအာက္ပါ စာသားကိုရြတ္တတ္ပါသတဲ႔။

အိမ္း.. ေအာင္ႀကီး.. ေအာင္ႀကီး.. ေၾကာင္အီး ေၾကာင္႔ ဟုိဒင္း အိမ္ေထာင္ေရး ဒုကၡေရာက္မယ္လို႔ ဟ၀ွါ ဆရာသမားေတြ ေျပာထားတာကို ဟုိဒင္းက ဂရုမွမစိုက္တာကိုး.. ေၾကာင္အီး.. ေၾကာင္ရဲ႕အီး.. ေၾကာင္ရဲ႕အီးေၾကာင္႔ ငါမွားခဲ႔ပါေပါ႔..အိမ္း..